פוסט זה מתייחס לתוכנת המחשב של פיננדה שהפצתה הסתיימה בשנת 2016 והיא כבר אינה נתמכת – הפוסט הוא חלק מהארכיון ותוכנו אינו רלוונטי
יצא לכם למצוא את עצמכם מול ערימת דפי חשבון וחשבונות חודשיים, מתבוננים בתחושה של חוסר אונים ומנסים להבין לאן הלך הכסף שלכם? בפוסט זה נסביר איך פיננדה תעשה לכם את העבודה – לא תאמינו עד כמה פשוט זה הולך להיות

אתם כבר בטח מכירים את יכולת טעינת הנתונים האוטומטית של פיננדה. יכולת זו מאפשרת לכם להתחבר אוטומטית לאתרי המוסדות הפיננסיים השונים ולעדכן משם את הנתונים ישירות לתוכנת פיננדה שעל מחשבכם. במקום לנסות ולהתמודד עם כל דפי החשבון והחשבונות שנשלחים בדואר או במייל, פיננדה תארגן לכם הכל במקום אחד ותשמור לכם את הנתונים כך שגם בעתיד תוכלו לעקוב אחרי הפעילות ההיסטורית שלכם.

אז עכשיו, כשכבר יש לכם את כל הנתונים מחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי השונים בפיננדה, בואו תראו כמה פשוט זה להבין לאן הולך הכסף. פיננדה מציעה כמה דרכים לבדוק זאת – הכל בהתאם למה שמעניין אתכם.

דו"ח הכנסות והוצאות: במסך ניתוח הפעילות תוכלו להפיק את הדו"ח הזה ולראות מייד מהו ממוצע ההוצאות וההכנסות החודשי שלכם. המספרים האלה חשובים מאוד ומהווים את הבסיס להבנה ותכנון של הפעילות הפיננסית שלכם. פרטים נוספים.

מקום נוסף בו תוכלו לראות את הפעילות שלכם ברמה של הוצאות מול הכנסות הוא מסך תמונת המצב – המחוונים שבתחתית המסך יציגו לכם בספרות הדיגיטליות את ההוצאות וההכנסות שלכם לתקופה שנבחרה (ברירת המחדל היא החודש הנוכחי אך ניתן לשנות זאת גם לרבעון או לשנה). המחוגים של המחוונים מתייחסים לתקציב שלכם, במידה ובניתם תקציב בפיננדה.

דו"ח ממוצעים חודשיים: כאן תקבלו את התשובה המלאה ותוכלו לדעת כמה אתם מוציאים מדי חודש על דלק, מזון, בריאות ועוד. ברירת המחדל של הדו"ח תציג לכם טבלה עם סיכום הפעילות ואם תבחרו בכך הדו"ח גם יציג לכם את כל התנועות עליהן מתבסס הסיכום. הדו"ח גם מאפשר לכם לבחור אם הממוצע יתייחס לפעילות בקבוצת ענפים או לפעילות בענף ואחרי שתסתכלו על התוצאות של הדו"ח תבינו מייד לאן הלך הכסף שלכם. הדוח כולל גם פלטים גרפיים שיאפשרו לכם לראות את הניתוח הגרפי של הפעילות שלכם. פרטים נוספים.

ניתוח אינטראקטיבי: פיננדה נותנת לכם גם אפשרות לניתוח אינטראקטיבי של הפעילות שלכם. במסך ניתוח הפעילות תוכלו ללחוץ על הכפתור העליון של "פעילות לפי ענפים", לבחור מה מעניין אתכם וללחוץ על כפתור העדכון. פרטים נוספים.

אז כמה הוצאנו על דלק השנה? האפשרויות שהזכרנו עד כה נתנו לכם ניתוח של כל הפעילות שלכם. רוצים לבדוק פעילות בענף מסויים? דו"ח פעילות לפי ענפים ייתן לכם את התשובה.

לסיכום, פיננדה מציעה לכם מספר דרכים כדי להבין לאן הולך הכסף שלכם. הכל מבוסס על סיווג התנועות שלכם, שגם אותו פיננדה מבצעת באופן אוטומטי, ואתם יכולים לראות ולהבין בדיוק לאן הולך הכסף ואיך אפשר לחסוך.