צרו קשר

נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא - התמיכה בכל מהדורות FinanDa נעשית באמצעות דוא"ל (דואר אלקטרוני) בלבד. לפני שליחת הפנייה אנו ממליצים לבקר במרכז הידע והתמיכה - ייתכן ותמצאו שם מייד את התשובה לשאלתכם.


לשליחת הפנייה יש למלא את הטופס הבא (* מציינת שדה חובה) :

שם פרטי:
שם משפחה:
דוא"ל (*):
 
פנייה לצורך (*)


בתיבת הדוא"ל שלמעלה יש להקליד את הכתובת המקורית עמה נרשמת לפיננדה - במידה ואינך זוכר מהי כתובת זו יש לפנות לשירות הלקוחות על ידי שינוי נושא הפנייה בתיבה שמעל.

עם הלחיצה על כפתור "שלח פנייה" יישלח אליך דואר אלקטרוני עם פרטי הרישום. בדואר זה יופיע קישור לצורך עדכון הפרטים באם תהיה מעוניין בכך. עדכון פרטים מאפשר בין היתר לשנות את העדפות שליחת הדואר האלקטרוני שהגדרת ל FinanDa.

לצורך הגנה על פרטיותך הקישור לעדכון הפרטים יהיה תקף למשך שלושה ימים.

נושא (*):     
תיאור (*):

מספר הצעות לתוכן הפנייה בכדי שנוכל לסייע לך טוב יותר:

  • מה ברצונך לבצע?
  • מה קרה כשניסית לבצע זאת?
  • האם התקבלה הודעת שגיאה? מה היא אמרה?
צרף קובץ לפנייה:

בפנייה בנושאי תמיכה מומלץ לשלוח צילום מסך (screenshot) בכדי שנוכל לראות את שהופיע לכם על המסך. גודל קובץ מירבי הינו 1MB. איך שולחים צילום מסך?

ידוע לי כי החברה רשאית לפרסם ולעשות שימוש בהמלצות ותגובות משתמשים לצרכים שיווקיים. אם אינך מעוניין בפרסום תוכן מפנייתך אנא הורד את סימון האישור.

אם ברצונך לקבל בדואר רגיל חשבונית מס בגין תשלום לפיננדה, בנוסף לקבלה שנשלחה לתיבת הדואר האלקטרוני שלך, יש למלא את השדות הבאים:



שם העסק (*):
מספר עוסק מורשה (*):


כתובת (*):
יישוב (*):
מיקוד:
מספר רישיון (נשלח לדוא"ל לאחר הקניה) (*):
מספר טלפון:


מענה לפנייתכם יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני הבאה - אנא ודאו שהכתובת שהקלדתם נכונה:

NULL