אפליקציית פיננדה מעניקה לכם כלי לניהול פיננסי יעיל וחכם ועוזרת לכם לחסוך כסף. במסגרת זו פיננדה מאפשרת לכם לנהל גם את המזומנים שברשותכם ופוסט קצר זה יתאר זאת וייתן המלצות.

את כל משיכות המזומן שלכם פיננדה תזהה ותוסיף לחשבון "הארנק שלי" באפליקציה. באופן זה תוכלו לראות בארנק בפיננדה שיקוף של ארנק המזומנים האמיתי שלכם. בכל פעם שתשלמו במזומן או שתקבלו כסף מזומן תוכלו להוסיף זאת לארנק בפיננדה עם התיאור והענף שמתאימים לפעולה שביצעתם (למשל תשלום בסך 200 ש"ח לעוזרת הבית בענף "ניקיון וכביסה"). זיכרו שכיוון שמדובר בפעולות ידניות הדרך היחידה של פיננדה לדעת עליהן היא שתוסיפו אותן באפליקציה.

מצב מיוחד מתקיים כשרק מתחילים להשתמש בפיננדה: ישר אחרי שתוסיפו לאפליקציה את חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי שלכם תוכלו לגשת למסך "הארנק שלי" ולראות בו את סך כל משיכות המזומן שפיננדה איתרה בחשבונות שהוספתם. במסך זה תוכלו ללחוץ על הכפתור "עדכון יתרת מזומנים" ולהקליד את כמות המזומנים שיש לכם כעת. פעולה זו תאזן את היתרה של המזומנים בארנק שלכם על ידי יצירת הוצאה בסכום המתאים. בדרך הזו תיווצר תנועה חד פעמית של האיזון וזה עלול לגרום לכך שההוצאות שלכם לחודש הזה יהיו גבוהות ממה שהיה בפועל. ניתן לטפל בכך על ידי הוספת תנועות של הוצאה לארנק בחודשים הקודמים שיחליפו את התנועה החד פעמית הזו ומחיקתה. כלומר במקום תנועה אחת על סכום גדול תיצרו פיזור של ההוצאות על פני החודשים הקודמים בהתאם להערכה שלכם. כדי למחוק את התנועה שנוצרה בפעולת האיזון (או כל תנועה אחרת שהוספתם לארנק) יש ללחוץ על התנועה ובתחתית מסך העריכה שלה יופיע כפתור המחיקה.
לחלופין, אם אינכם רוצים לעדכן את פעילות המזומן ההיסטורית שלכם, תוכלו לנטרל את תנועת האיזון הזו על ידי סיווגה בתור העברה. תנועות שמסווגות בתור העברות מנוטרלות מתחשיב ההכנסות וההוצאות שלכם בפיננדה כמוסבר בפוסט זה. כדי לשנות לתנועה את הסיווג פשוט נלחץ עליה ונשנה לה את הענף, למשל ל ״העברות שונות״.

כדי שהארנק ימשיך להציג סכום אמיתי אנו ממליצים לכם לעדכן את יתרת המזומנים של הארנק, בעזרת הכפתור לעדכון יתרת המזומנים, לפחות פעם אחת בחודש (האפליקציה תדאג להזכיר לכם זאת בעת הכניסה למסך הארנק במידת הצורך).