שלום לחברי קהילת פיננדה! 
גרסה חדשה של MyFinanda יצאה בחודש שעבר ואנחנו שמחים לשתף אתכם בחדשות ועדכונים   🎉

💪   יכולות חדשות בדרך
אנו בפיננדה שמחים לעזור לעשרות אלפי משתמשים בישראל לשלוט בהוצאות, לתכנן יעדים, לנהל תקציב ולחסוך לדברים שחשובים באמת! אפליקציית MyFinanda כבר מעניקה תובנות, ניתוחים, טיפים ועדכונים על המצב הפיננסי ובתקופה הקרובה ניקח צעד נוסף עם שיפור של ההמלצות האישיות: מחיוויים על אירועים פיננסיים משמעותיים (דוגמת נקודת יציאה מחיסכון או החזר הלוואה שהולך ומתקרב), דרך שיפור התובנות להתנהלות הפיננסית ועוד…

📣   הבנקאות הפתוחה הולכת ומתקרבת
על הבנקאות הפתוחה כבר כתבנו בפייסבוק ובבלוג שלנו ולאחרונה הושלם תהליך החקיקה (חוק שירות מידע פיננסי). יוזמת הבנקאות הפתוחה באה כחלק מיישום החוק להגברת התחרות ולצמצום הריכוזיות בשוק הבנקאות בישראל ונועדה להסדיר את האופן בו לקוחות בנקים וחברות כרטיסי אשראי משתפים צדדים שלישיים, דוגמת פיננדה, במידע הפיננסי שלהם. חברת פיננדה מלווה ומעודדת את יוזמת הבנקאות הפתוחה ולוקחת חלק בפורום הפינטקים של בנק ישראל מיום הקמתו ואנו מברכים על ההתקדמות. במהלך השנה אנו צפויים לעדכן את חברי הקהילה באופן שבו הבנקאות הפתוחה תשפיע על כולנו.

📉   סדרת כתבות ״מדד המינוס״
סדרת כתבות בשיתוף הבנק הדיגיטלי One Zero וגלובס מציגה את מדד המינוס של ישראל. המדד הציג מדי חודש את השינוי בגובה המינוס של הציבור בישראל יחד עם ניתוחים והמלצות לשיפור ההתנהלות הפיננסית. מדד המינוס לחודש נובמבר הציג כי יותר משפחות במינוס אבל פחות עמוק, ומדד המינוס שלפניו שיקף את ההתייקרויות והזינוק במינוס שחל באוקטובר.

✍   MyFinanda ליועצים פיננסיים – נפתחה ההרשמה המוקדמת
משתמשים באפליקציית MyFinanda ועוסקים בליווי פיננסי? רוצים להתבסס על הפתרונות של פיננדה בליווי שאתם מספקים ללקוחות שלכם? בפתרון חדש מבית Finanda Innovations אנו בוחנים אפשרות להתבסס על MyFinanda, האפליקציה ואתר הפרימיום, בכפוף לאישור הלקוח והתפתחות אסדרת הבנקאות הפתוחה. מוזמנים להירשם לשאלון רשימת ההמתנה בקישור זה.

רוצים להתעדכן ולדעת עוד על התוכניות שלנו להמשך? מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק שלנו, בו אנו מפרסמים את כל החדשות והעדכונים של MyFinanda.

מאחלים לכולם שנה אזרחית בריאה ונהדרת   🥂