שמחים לבשר על עדכון לאוסף הענפים של MyFinanda! השקענו מאמצים רבים על מנת להגיע לאוסף ענפים מושלם, כזה שנותן מענה טוב ליכולת שלנו להבין את פעילותינו הפיננסית ושקל להשתמש בו. לצד עדכונים שעשינו לאוסף הענפים כבר בעבר, זהו העדכון המשמעותי ביותר שביצענו בו בתקופה האחרונה ואנו מקוים שהאוסף המעודכן יאפשר לכולם להבין טוב יותר את הפעילות הפיננסית ולחסוך!

רקע קצר: כל תנועה באפליקציה משויכת לענף שבעזרתו אנחנו יכולים להבין את המהות שלה. לדוגמה, אם מופיעה לנו בפירוט העסקאות בכרטיס האשראי תנועה עם התיאור ״א. א. מ.״ והתנועה הזו מסווגת עם הענף ״ריהוט, כלים ואביזרים לבית״ הרי שבעזרת הענף נוכל להבין מהו תחום הפעילות של ההוצאה הזו. נזכיר גם שאוסף הענפים של MyFinanda מחולק לשתי רמות – רמת קבוצת ענפים (למשל ״משק בית״) ורמת הענפים (למשל בקבוצת ״משק בית״ יופיעו ענפים כמו ״חשמל״, ״מים״, ״ועד בית״ וכו׳).

MyFinanda יודעת לסווג אוטומטית את הפעילות הפיננסית שלכם ואנו שמחים על המשוב החם שאנו מקבלים מכם לגבי הסיווגים. עם זאת אוסף הענפים שלנו כלל הרבה ענפים, דבר שהקשה לעיתים על המשתמשים באפליקציה להבין את הפעילות הפיננסית. במהלך זה רצינו לשפר את אוסף הענפים של פיננדה ולהעמיד למשתמשינו אוסף ענפים פשוט וחכם יותר ובעיקר רצינו לצמצם את כמות הענפים ולתת מענה טוב יותר לנושאים שאתם המשתמשים העליתם (בפייסבוק או בפניות שונות שקיבלנו מכם).

לאחר מאמצים רבים לנסח את אוסף הענפים המושלם הגענו לאוסף המוצג בתמונה שבפוסט זה. אנו מודים לכל מי שלקח חלק במאמצים להגיע לאוסף הענפים החדש ובכלל זה לחברי קבוצת הפייסבוק שלנו שתרמו בדיונים, הצעות והצבעות על אפשרויות שונות של שינויים לאוסף. ברור לנו שנמשיך לבצע עדכונים ושיפורים לאוסף הענפים גם בעתיד ואנו מקווים שבזכות האוסף העדכני השימוש באפליקציה יהיה מוצלח יותר ויאפשר לכולם להבין טוב יותר את הפעילות הפיננסית ולחסוך.

אוסף הענפים של MyFinanda קבוע ולא ניתן לשנותו באשר לכל קבוצת ענפים באוסף יש ענף "שונות" שמעניק גמישות בסיווג הפעולות. בהזדמנות זו נציין שאנו פועלים להוסיף יכולת חדשה לאפליקציה שתעניק לכם גמישות רבה יותר ואפשרויות חדשות לטיפול בתנועות. אנו מקווים שהיכולת החדשה תיתן מענה טוב יותר גם למי שרוצה כיום ליצור ענפים משלו והיא תהיה חלק מגרסה עתידית של האפליקציה. פרטים ועדכונים בנושא נפרסם בבוא העת בדף הפייסבוק שלנו.

נזכיר שבאפשרותכם לצפות באוסף הענפים גם דרך התפריט הצדדי של האפליקציה.

הצעות? בקשות? הערות נוספות? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו וכיתבו לנו מה דעתכם.

אוסף הענפים החדש

אוסף הענפים החדש – ליחצו להגדלה