שלום,
תחילתה של שנה חדשה היא הזדמנות מצויינת להשיק את הבלוג שלנו. כמייסד ומנכ"ל פיננדה אני רוצה להקדיש את הפוסט הראשון כדי לספר בקצרה מה עברנו מאז הקמת החברה ולתת טעימה מהחידושים שנשיק בשנה הקרובה.

עוד כסטודנט בטכניון הרגשתי בחסרונו של פיתרון חכם ופשוט לניהול פיננסי ולפני כשלוש שנים הוקמה פיננדה מתוך הבנה שפתרון שכזה יכול להביא לכל אחד חיסכון אמיתי ושיפור משמעותי בביטחון הכלכלי. כולנו מכירים את המצב שצריך לנהל מספר חשבונות בנק, שלא לדבר על כמות כרטיסי האשראי, ואת הרגשת חוסר האונים אל מול כל החשבונות החודשיים ודפי הפירוט שננטשים באימייל או נערמים בקלסר (וזה במקרה הטוב). הרעיון מאחורי המיזם הוא לעשות לנו סדר בבלגן ולאפשר לכל אחד מאיתנו להיות זה ששולט בכסף ולא נשלט על ידו.

הרעיון מאחורי המיזם הוא לעשות לנו סדר בבלגן ולאפשר לכל אחד מאיתנו להיות זה ששולט בכסף ולא נשלט על ידו

פיננדה מעמידה לרשותכם כלים חכמים ונוחים ומציגה פתרון ייחודי לנושא הניהול הפיננסי של משקי בית ועסקים קטנים. היכולת לשלוט בכסף בלחיצת כפתור, בין היתר בעזרת האפשרות להורדת נתונים מהאתרים השונים, היא חלק מפתרון זה והפוסטים הבאים יוקדשו להצגת היבטים שונים של שימוש בפיננדה והדרכים לחיסכון. אלפי משתמשים עושים שימוש בפיננדה וחברי הקהילה תרמו באופן משמעותי להתפתחותה בעזרת הצעות, שיתוף פעולה, משובים ועוד. זאת גם ההזדמנות שלנו להודות לכם המשתמשים על תרומה זו !

אנו משיקים עכשיו את הבלוג של פיננדה ומתכוונים לפרסם בבלוג מאמרים שיעזרו לכולם בניהול הפיננסי ובדרכים לחסוך כסף. המאמרים ייכתבו על ידי המומחים של פיננדה, אנשי מקצוע חיצוניים ומשתמשים שיביעו רצון לשתף את הקהילה בניסיונם האישי.

השנה הקרובה תביא לנו עוד חידושים ושיפורים רבים ובין אלה יהיו גם האפליקציות שצפויות לצאת בשלב הראשון לסמארטפונים. אנו מתכננים להציע את השירות שלנו בצורה שתאפשר לכל משתמש לבחור איך ואיפה להשתמש בפיננדה: לקוחותינו יוכלו להמשיך ולהשתמש בפיננדה כתוכנת מחשב, כאשר הנתונים נמצאים רק על המחשב האישי של המשתמש. אלה מבינכם שמעדיפים אפליקציות יוכלו להשתמש באפליקציה שתיגש לנתונים בענן של פיננדה ומי שרוצה ליהנות מכל העולמות יוכל לשלב בין הפלטפורמות השונות תוך סינכרון מלא של הנתונים. להבדיל משירותים אחרים בעולם שכופים על המשתמש איפה ואיך יאוחסנו הנתונים שלו, פיננדה תעניק למשתמשים גמישות מלאה ואפשרות בחירה – רק תצטרכו להחליט מה מתאים לכם.

מעבר לאפליקציה נמשיך ונפתח את יכולות פיננדה וכמי שמאמינים בקהילת משתמשים דינאמית נרחיב את פעילות הקהילה. השקת הבלוג היא צעד נוסף בכיוון זה ובהמשך השנה אנו מתכננים להשיק פורום בו יוכלו המשתמשים לשתף את חברי קהילת פיננדה מניסיונם האישי ולערוך דיונים עם משתמשים אחרים ועם צוות פיננדה. מתוך הכרותנו עם המציאות המאתגרת עמה מתמודדים סטודנטים בישראל אנו מתכוונים להתגייס למענם ולצאת במבצע מיוחד לסטודנטים לתואר ראשון. כמובן שנמשיך ונפתח את פיננדה ונוסיף יכולות חדשות, כמו גם שיפור היכולות הקיימות, כדי להציג לכם את עולמכם הפיננסי בצורה הפשוטה, החכמה והמוצלחת ביותר ולעזור לכם לחסוך כסף.

מאז ומתמיד אבטחה היתה בראש סדר העדיפויות שלנו ובבלוג נפרסם מאמרים גם בנושא זה. פיננדה תמשיך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של טכנולוגיות האבטחה וההצפנה המתקדמות שיש כיום בשוק והפתרונות החדשים שנציג יעמדו ברף גבוה זה ויאפשרו לכם להרגיש בטוחים ומוגנים להשתמש בפתרון שיתאים לכם – בין אם מדובר בתוכנת המחשב או באפליקציה.

לסיום ברצוני להזמין אתכם להמשיך ולעקוב אחרינו בפייסבוק ובטוויטר ולקרוא לכם להזמין את החברים שלכם לנסות את פיננדה בעצמם ולהרגיש את השינוי ששליטה פיננסית אמיתית יכולה לעשות.

ממני ומכל צוות פיננדה – שנה טובה וגמר חתימה טובה !

שי י. בוסל
מייסד ומנכ"ל פיננדה