בהמשך לפרסומים הקודמים בפייסבוק ובבלוג שלנו, אנחנו שמחים להשיק את אתר המנויים החדש של פיננדה! האתר זמין לכלל מנויי הפרימיום שלנו בכתובת הבאה:

premium.finanda.co.il

האתר החדש מעניק למנויים את האפשרות להשתמש ב- MyFinanda גם דרך דפדפן לצורך צפייה בנתונים בצורה מתקדמת, משוכללת ונוחה יותר וזוכה לתגובות נלהבות ממשתמשים רבים שכבר התנסו בו. בגרסה ראשונה זו אתר המנויים מציג את כלל החשבונות שהוספתם באפליקציה הן ברמת החשבון והן ברמת ריכוז החשבונות באופן חדש לגמרי. זוהי צורה מתקדמת ונוחה להצגת הנתונים שאתם רגילים לראות במסך ״החשבונות שלי״ שבאפליקציה. ריכוז החשבונות מאפשר לכם לקבל תמונת מצב מקיפה של כל החשבונות שהוספתם לאפליקציה כולל הלוואות, השקעות, חסכונות ועוד. לטווח הרחוק יש לנו תוכניות להרחיב את אתר המנויים ולהוסיף את התקציב, התובנות ועוד הפתעות 😀

לב המערכת ממשיך להיות אפליקציית הסמארטפון ואנו עובדים במלוא המרץ על גרסת הדור הבא של האפליקציה. כרגיל חדשות ועדכונים נפרסם בפייסבוק שלנו אז אם עדיין לא הצטרפתם זה הזמן לעשות לייק 👍

תמונה אחת שווה אלף מילים? אז קבלו טעימה מהאתר החדש עם 10 תמונות המחשה.

ברוכים הבאים לאתר המנויים של MyFinanda

ברוכים הבאים לאתר המנויים של MyFinanda
ברוכים הבאים לאתר המנויים של MyFinanda

האתר זמין בכתובת premium.finanda.co.il למי שברשותם מנוי פרימיום בתוקף (רכישת מנוי מתבצעת דרך אפליקציית הסמארטפון)

כל החשבונות במקום אחד

כל החשבונות במקום אחד
כל החשבונות במקום אחד

מסך ״כל החשבונות״ מציג את התנועות האחרונות בחשבונות הבנק, כרטיסי האשראי, ארנק המזומנים וחשבונות המט״ח, והכל בטבלה אחת. בצד ימין של המסך מוצגת רשימת החשבונות עם סיכומים נוספים ובעזרתה ניתן גם לנווט בין החשבונות השונים. בראש המסך תוכלו לראות את היתרה הכוללת שמתייחסת לכל החשבונות הללו וגרף חודשי של הכנסות מול הוצאות.

רמזים צצים והגדלת הטבלה

רמזים צצים והגדלת הטבלה
רמזים צצים והגדלת הטבלה

רמז צץ (מסתבר שזה השם שהאקדמיה ללשון העברית נתנה לטולטיפ) משולב במקומות שונים באתר. הניחו את העכבר על סימן שאלה, על גרף, על פרטים בטבלה ורמז צץ עם מידע מורחב או הסבר מתאים יופיע. בראש התפריט הצדי שילבנו כפתור למיזעור חשבונות שיאפשר לכם להרחיב את הטבלה למסך מלא.

כל מה שקורה בחשבון

כל מה שקורה בחשבון
כל מה שקורה בחשבון

בחירת חשבון מהתפריט הצדדי תוביל למסך החשבון הנבחר. בדוגמה זו תוכלו לראות את חשבון הבנק, גרף היתרה ותנועות החשבון. ניתן לשנות את התקופה הנבחרת בראש טבלת התנועות. רואים את האפשרות ״לכל פרטי החשבון״ מתחת לגרף? בואו נעבור לתמונה הבאה.

הרחבות נוספות

הרחבות נוספות
הרחבות נוספות

בהרחבת הפרטים יוצג מידע נוסף על החשבון כמו מסגרת הכרטיס, תאריך החיוב הבא ועוד. בראש המסך משולב תפריט אפשרויות. דרך תפריט זה תוכלו לפנות אלינו ישירות מהאתר (מסך העזרה) וכן להתנתק בצורה מסודרת בעת סיום השימוש באתר.

עריכת תנועה ופרטים נוספים

עריכת תנועה ופרטים נוספים
עריכת תנועה ופרטים נוספים

לחיצה על תנועה כלשהי תפתח את תיבת התנועה. תוכלו לשנות את הענף שמשוייך לתנועה, להוסיף לה הערה ולתייג אותה ואם מדובר בתנועת מזומן שיצרתם תוכלו לערוך גם פרטים נוספים כמו סכום ותאריך. התיוג הוא יכולת חדשה שכרגע זמינה באתר בלבד, אבל בעתיד תשולב גם באפליקציה. הרעיון הוא להוסיף תגית קצרה כדי לאגד יחד אוסף של תנועות שונות שקשורות לאותו נושא. חזרתם השבוע מלונדון? את כרטיסי הטיסה רכשתם לפני חודשיים? לפני שבועיים רכשתם ביטוח? ובטח בזבזתם קצת כסף…אבל כמה עלה לכם הטיול? תוכלו ליצור תגית ״לונדון2019״ ולשייך אותה לכל התנועות האלה כדי לקבל פירוט של כל הוצאות הטיול. אנו צפויים להרחיב בבלוג שלנו על נושא התגיות בפוסט עתידי.

אפשרויות סינון מתקדמות

אפשרויות סינון מתקדמות
אפשרויות סינון מתקדמות

האתר מעמיד לרשותכם שלל אפשרויות לחיפוש ומיון של התנועות בראש הטבלה. תוכלו לחפש טקסט, לבחור ענפים מסויימים, לסנן לפי תגיות נבחרות, לשנות את התקופה הנבחרת ועוד. במסך זה מוצג חשבון מט״ח. שערוך הסכומים לש״ח מופיע מתחת לסכום התנועה.

כל תיקי ההשקעות

כל תיקי ההשקעות
כל תיקי ההשקעות

מבט מרוכז על כל תיקי ההשקעות שהוספתם לפיננדה. כמו באפליקציה, ניתן להבחין בקלות בשינויים האחרונים בהשקעות ולבצע בדיקה מעמיקה יותר במקרה הצורך. ואם פספסתם את ההודעות בנושא שפרסמנו בפייסבוק שלנו, תשמחו לדעת שבתקופה האחרונה הוספנו תמיכה בבתי השקעות נוספים.

כל החסכונות

כל החסכונות
כל החסכונות

מבט מרוכז על כל החסכונות והפקדונות בחשבונות שהוספתם. כמובן שתוכלו ללחוץ על חיסכון כלשהו כדי לצפות בפרטים שלו.

כל ההלוואות

כל ההלוואות
כל ההלוואות

המסך מציג ריכוז של כל ההלוואות והמשכנתאות בחשבונות שהוספתם ומאפשר לכם לקבל תמונת מצב על התקדמות ההלוואות. וכרגיל תוכלו להיכנס להלוואה ספציפית כדי לקבל עליה פרטים נוספים.


יש לכם הערות, בקשות, מחמאות או שאלות? מוזמנים לפנות אלינו ישירות מתפריט העזרה של אתר המנויים או של האפליקציה.