פוסט זה מתייחס לתוכנת המחשב של פיננדה שהפצתה הסתיימה בשנת 2016 והיא כבר אינה נתמכת – הפוסט הוא חלק מהארכיון ותוכנו אינו רלוונטי
משתמשי פיננדה שמסנכרנים את תוכנת המחשב עם הענן – קבלו מספר המלצות שיהפכו לכם את הסנכרון לחלק ומהיר יותר

  • כדי להימנע מזמני סנכרון ארוכים של התוכנה עם הענן אנו ממליצים לכם לוודא שאת כל עדכוני החשבונות אתם מבצעים רק מהאפליקציה ולא מתוכנת המחשב. באופן הזה משך הסנכרון, שתלוי בין היתר בביצועי המחשב ומהירות החיבור לאינטרנט, צפוי להיות: כ- 10 שניות כאשר אין שינויים לסנכרן; כשתיים עד שלוש דקות כאשר יש לסנכרן שינויים אחרונים של כ- 8 חשבונות. עדכון חשבונות גם באפליקציה וגם בתוכנת המחשב צפוי להאריך את משך סנכרון הנתונים ולכן מומלץ להימנע מכך.

  • עדכון החשבונות רק מהאפליקציה גם יבטיח לכם שנתוני החשבונות שלכם הינם מעודכנים שכן האפליקציה דואגת לעדכן את כל החשבונות שלכם באופן אוטומטי.

  • עדכון החשבונות מהאפליקציה הוא מהיר באופן משמעותי מעדכון החשבונות בתוכנה (בין היתר כיוון שבאפליקציה כל החשבונות שלכם מתעדכנים במקביל בעוד שבתוכנה אפשר לעדכן רק חשבון אחד בכל פעם, כלומר בתוכנה העדכון נעשה חשבון אחד אחרי השני).

  • סנכרון התוכנה עם הענן מתבצע באופן אוטומטי בכל שימוש בתוכנה ומשך הסנכרון תלוי גם בכמות הנתונים – ככל שיש יותר נתונים להעביר הסנכרון ארוך יותר. מסיבה זו אנו ממליצים להשתמש בתוכנה באופן שוטף ולהפעיל אותה לפחות אחת לשבועיים. באופן הזה תוכלו להבטיח שלא מצטברים בענן נתונים רבים מדי ולשמור על משך סנכרון קצר.

  • מרגישים שהסנכרון עדיין איטי מדי? עיקבו אחר ההנחיות שבמסמך זה להרצת קובץ תיקון הטבלאות של פיננדה. מדובר בפעולה פשוטה ומהירה ואם משהו השתבש באחד הקבצים שבשימוש פיננדה במחשב שלכם הקובץ הזה אמור לתקן זאת ובשאיפה לשפר את משך הסנכרון.