מדי פעם צוות התמיכה שלנו מקבל שאלה בסגנון הבא: יש לי בעיה וכל פעם אני צריך לעדכן את הסיסמה שלי לאתר ישראכרט / אמריקן אקספרס. מה לעשות?

המקרים הללו נובעים מאי הבנה שלפעמים יש קישור בין הסיסמה באתר ישראכרט והסיסמה באתר אמריקן אקספרס. לחלק מהמשתמשים שיש להם חשבון גם בישראכרט וגם באמריקן אקספרס ישנו קישור (על פי תעודת הזהות) כך שכאשר משנים את הסיסמה באתר אחד היא משתנה גם באתר השני. בדרך כלל בפניות הללו המשתמש שינה את סיסמתו באתר אחד, למשל ישראכרט, אבל לא עדכן זאת באפליקציה גם עבור האתר השני (אמריקן אקספרס בדוגמה זו). לכן האפליקציה ממשיכה להשתמש בסיסמתו הישנה לאתר השני, אלא שהיא כבר לא בתוקף והעדכון נכשל (העדכון נכשל כיוון ששינוי הסיסמה באתר ישראכרט הוביל אוטומטית גם לשינוי הסיסמה באתר אמריקן אקספרס או ההפך). זה לא קשור לפיננדה וכל מה שיש לעשות במקרה הזה הוא לעדכן את סיסמת החשבון שלך באפליקציית MyFinanda בהתאם.

הדרך הפשוטה ביותר לברר זאת היא לוודא באתרים של ישראכרט ואמריקן אקספרס שאתם מצליחים להיכנס אליהם עם מה שאתם חושבים שהיא הסיסמה שלכם ורק לאחר שווידאתם זאת להקליד את פרטי הגישה לכרטיסים האלה באפליקציה. כך תוכלו להיות בטוחים שהסיסמה שהקלדתם באפליקציית MyFinanda היא סיסמה נכונה שהאתר מקבל.

להגדרה מחדש של פרטי הגישה יש לגשת באפליקציה למסך "החשבונות שלי" ולבחור בחשבון אותו נרצה לעדכן. במסך בו מוצגות תנועות החשבון נלחץ על כפתור עריכת החשבון שבראש המסך (ציור של עיפרון). בעקבות זאת נגיע למסך עריכת החשבון שם נוכל להקליד את פרטי הגישה העדכניים.