שלום לכל חברי קהילת פיננדה!
בתקופה האחרונה יצא לנו להזכיר בבלוג ובדף הפייסבוק שלנו את פרויקט הדור הבא של MyFinanda. כעת, כששנת 2019 יצאה לדרך, זה הזמן לספר יותר על הפרויקט הגדול הזה שאנחנו עובדים עליו כבר מעל לשנה.

נזכיר שפיננדה הוקמה בשנת 2009 והביאה את בשורת הפינטק לציבור בישראל, בתחילת הדרך עם תוכנת מחשב ומאז שנת 2014 עם אפליקציית הפיננסים המובילה MyFinanda. לאורך הדרך סייענו ואנו ממשיכים לסייע לאלפי ישראלים מדן ועד אילת לשלוט בהוצאות שלהם, לתכנן יעדים, לנהל תקציב ולחסוך לדברים שחשובים באמת! האפליקציה זוכה לביקורות נלהבות ודירוגים גבוהים בחנויות האפליקציות ומספר המנויים שלנו הולך ועולה. במשך הזמן זכינו לקבל בקשות והצעות רבות לשיפורים מקהילת המשתמשים שלנו ובשנת 2019 אנחנו מתכננים להזניק אותה קדימה 🚀

הניסיון שצברנו עם האפליקציה מאז 2014 לימד אותנו הרבה – איך לעזור לכם טוב יותר לשלוט בכסף, איך לסייע לכם לחסוך, איך להבין מה קורה עם הכסף ולשפר את המצב הפיננסי. וכך התחלנו לגבש פרוייקט שאנו מכנים בשם ”MyFinanda – הדור הבא“ ובמהלך שנת 2019 אנחנו מתכננים להשיק שני תוצרים שלו.

במחצית הראשונה של 2019 אנחנו מתכננים להשיק אתר חדש למנויי האפליקציה. האתר יאפשר לבעלי מנוי להשתמש ב- MyFinanda גם ממחשב רגיל, כך שתוכלו לשבת מול מסך המחשב 🖥 ולהיכנס ממנו לחשבון המשתמש שלכם ב- MyFinanda. הגרסה הראשונה שנשחרר לאתר המנויים שלנו תכלול רק את הצגת הנתונים ולא תכלול את התקציב ואזורים אחרים שקיימים באפליקציה ולב המערכת ימשיך להיות אפליקציית הסמארטפון. עם זאת האתר יעניק למנויי האפליקציה אפשרויות מתקדמות ויכולות שלא קיימות באפליקציית הסמארטפון ויספק מענה לחלק משמעותי מהבקשות שקבלנו לשימוש דרך המחשב.

במחצית השניה של 2019 אנחנו מתכננים להשיק גרסה חדשה לאפליקציה – יפה יותר, כיפית יותר וחכמה הרבה יותר. כיוון שמדובר ברשימה ארוכה של חידושים ושיפורים, כיוון שהדרך הטובה ביותר להבין את האפליקציה החדשה תהיה להתנסות בה וכיוון שאנחנו גם רוצים להשאיר קצת מקום לסקרנות בריאה, לא נפרט כאן את כל מה שיהיה בה (אבל כן שילבנו בתמונה קצת טעימות 😋).

חשוב לציין שמדובר בפרוייקט ארוך ומורכב והערכות הזמנים הכלליות שמוצגות בפוסט זה יכולות להשתנות – אנו עושים כמיטב יכולתנו לבנות את הפתרון המוצלח ביותר ולצאת איתו לדרך כמה שיותר מהר. ושלא תחשבו שזה הכל, כי יש לנו עוד תוכניות שהולכות ונבנות. אם אתם רוצים להישאר מעודכנים ואם אתם רוצים לדעת כשאנחנו יוצאים לדרך עם גרסת ביטא אתם מוזמנים לעשות לייק לדף הפייסבוק שלנו, שם אנחנו מפרסמים את כל החדשות והעדכונים של MyFinanda.

שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולם!