זה מספר שנים שתוכנת המחשב של פיננדה משרתת אלפי משפחות ועסקים בישראל, מסייעת להם בניהול הפיננסי ועוזרת להם לחסוך כסף. מתאריך 20/4/2016 מהדורות משקי הבית של פיננדה, FinanDa Home ו- FinanDa Home Deluxe, לא יהיו זמינות להורדה באתר פיננדה ולא יצורפו משתמשים חדשים למהדורות אלה של תוכנת המחשב. מתאריך 20/1/2017 מהדורת FinanDa Business לא תהיה זמינה להורדה ולא יצורפו משתמשים חדשים גם למהדורה זו.

עדכון אחרון בתאריך 20/1/2017 לאור סיום הפצת המהדורה העיסקית

משתמשי המהדורה החינמית FinanDa Home יוכלו להעביר את הנתונים שלהם לענן של פיננדה ולעבור להשתמש באפליקציה החינמית. משתמשים שנרשמו למהדורה המתקדמת FinanDa Home Deluxe לפני ה 20/4/2016 או למהדורה המתקדמת FinanDa Business לפני ה 20/1/2017 ימשיכו לקבל תמיכה לתוכנה ויוכלו להמשיך ולעשות בה שימוש עד להשקת הפתרון החדש של פיננדה.

לקראת סוף 2014 שחררנו את אפליקציית פיננדה לטלפונים חכמים. אלפי משתמשים כבר עושים שימוש באפליקציה, שזמינה באפסטור ובגוגל פליי, ונהנים מחוויית שימוש ידידותית וניהול פיננסי חכם ויעיל. למרות המשובים החמים שתוכנת המחשב קיבלה, היא דרשה היכרות בשימוש עם המחשב האישי והיתה מורכבת יותר לשימוש מאשר האפליקציה. התוכנה דרשה מאיתנו השקעה רבה כדי שנוכל להבטיח לכם תמיכה ברמה גבוהה והקשתה עלינו להתרכז בפיתוח פתרונות הענן.

המטרה המרכזית של מהלך זה היא לאפשר לנו להתרכז בשיפור והרחבת פתרונות הענן של פיננדה ולהציע לכם כלים ידידותיים וחכמים לניהול פיננסי פשוט ויעיל. אנו מתכננים להשיק בעתיד כלי שלא רק יהווה חלופה למהדורות משקי הבית של תוכנת המחשב אלא גם יכלול יכולות חדשות שיעזרו לכם לחסוך יותר כסף.

הסיכום הבא מתאר את ההשפעה של מהלך זה על כל אחד מסוגי המשתמשים:

  • משתמשים קיימים

    • משתמשי המהדורה החינמית FinanDa Home שנרשמו לפני 20/4/2016 – עד לסיום הרישיון שברשותכם תוכלו להמשיך ולהשתמש בתוכנה ולקבל תמיכה. לאחר מכן לא תוכלו להאריך את הרישיון החינמי. באפשרותכם לשדרג למהדורת FinanDa Home Deluxe ולהמשיך להשתמש בתוכנת המחשב עם מהדורה מתקדמת זו. לחלופין תוכלו להעביר את הנתונים שלכם לענן של פיננדה, לצורך מעבר לשימוש באפליקציה (משתמשים המעוניינים לעשות זאת מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת הנחיות)

    • משתמשי המהדורות המתקדמות FinanDa Home Deluxe שנרשמו לפני 20/4/2016 ו- FinanDa Business שנרשמו לפני 20/1/2017 – מבחינתכם אין שינוי 🙂 תמשיכו לקבל תמיכה ותוכלו להמשיך ולהאריך את הרישיון שברשותכם

  • משתמשים חדשים

שאלות נוספות? ראו את אוסף השאלות והתשובות בנושא רישוי התוכנה בקישור זה.

אנו תקוה שהמהלך הזה יביא לכם, משתמשי פיננדה, כלים משופרים שיעזרו לכם יותר עם הניהול הפיננסי ויסייעו לכם לחסוך יותר כסף.

בכבוד רב,
שי י. בוסל
מנכ"ל ומייסד פיננדה