זה מספר שנים שתוכנת המחשב של פיננדה משרתת אלפי משפחות ועסקים בישראל, מסייעת להם בניהול הפיננסי ועוזרת להם לחסוך כסף. בתאריך 20/4/2016 סיימנו את הפצת מהדורות משקי הבית של התוכנה ובתאריך 20/1/2017 סיימנו את הפצת המהדורה העיסקית של תוכנת המחשב. היום אנחנו מודיעים על סיום התמיכה בתוכנת המחשב, בכל המהדורות, בתאריך 31/5/2018.

סיום התמיכה מתייחס לתאריך שבו פיננדה תפסיק לספק עדכונים, סיוע טכני ורישוי של תוכנת המחשב, על מהדורותיה השונות. כמו כן החל מתאריך זה יופסק עדכון החשבונות בתוכנת המחשב ויופסק הסנכרון לענן (למשתמשים שביצעו זאת).

כפי שפרסמנו בהודעה על סיום ההפצה של התוכנה, אנחנו מתרכזים בשיפור והרחבת פתרונות הענן של פיננדה ומתכננים להשיק פתרונות נוספים לניהול פיננסי. בין היתר אנחנו מתכננים להמשיך ולהרחיב את יכולות האפליקציה שלנו ולהשיק כלים נוספים עם יכולות חדשות, הרבה מעבר למה שסיפקה תוכנת המחשב.

חשוב לציין שביום 31/5/2018 תסתיים באופן סופי התמיכה בתוכנת המחשב, ללא קשר לביצועים הקיימים של אפליקציית פיננדה או לשיפורים / פתרונות חדשים, ככל שיהיו כאלה, וכי אין התחייבות שלנו לזהות בין האפשרויות שהציעה התוכנה לאפשרויות של האפליקציה.

אם אתם משתמשים בתוכנת המחשב עם רישיון בתוקף ואם ברצונכם להמשיך ולהשתמש בשירותי פיננדה יהיה עליכם להעביר את הנתונים שלכם לענן של פיננדה, לצורך שימוש באפליקציה, ולהפסיק את השימוש בתוכנת המחשב עד לתאריך סיום התמיכה. משתמשים המעוניינים בהדרכה לגבי העברת הנתונים לענן של פיננדה מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

נציין שבהסתיים תקופת הרישוי, תוכנת המחשב של פיננדה תמשיך לעבוד, אך באופן מוגבל. בפרט לא ניתן יהיה עוד לבצע עדכון חשבונות, לטעון נתונים מאקסל או לסנכרן את התוכנה עם הענן.

ממשיכים לחדש ולשפר את פיננדה כדי לעזור לכם לשלוט בכסף ולחסוך!