שלום וברוכים הבאים ל- MyFinanda גרסת הדור הבא!

כבר יותר מעשור שאנו בפיננדה מסייעים לאלפי ישראלים מדן ועד אילת לשלוט בכסף ולחסוך לדברים שחשובים באמת. בפוסט זה נעמיד לרשותכם מדריך היכרות קצר לאפליקציית הסמארטפון של MyFinanda גרסת הדור הבא. אם ברצונכם לערוך היכרות עם אתר מנויי הפרימיום שלנו תוכלו לעבור לפוסט קודם אודות האתר.

הפוסט נועד לערוך לכם היכרות ראשונית עם האפליקציה שלנו ולא ננסה לתאר כאן את שלל היכולות של האפליקציה (את זה נשאיר לכם לחוות באפליקציה עצמה). אז למה להרחיב במילים? בואו נצלול לאפליקציה  😀

ניווט ואזורים מרכזיים באפליקציה

MyFinanda הדור הבא - מסך הבית
MyFinanda הדור הבא – מסך הבית

בעזרת התפריט התחתון של האפליקציה תוכלו לנווט בין האזורים הראשיים של האפליקציה: מסך הבית, יומן התנועות, מסך החשבונות, ניהול תקציב ותובנות.

מסך הבית – במסך זה נציג לכם את סיכום הפעילות הפיננסית שלכם ועוד שלל תובנות והפתעות שנשאיר לכם לגלות תוך כדי שימוש באפליקציה. בין היתר המסך יציג התייחסות להכנסות ולהוצאות שלכם, לפעילות חדשה בחשבונות שלכם לתיוגים נפוצים ( 🤌 ) ועוד.

יומן התנועות – כפתור ה- ״תנועות״ שבתפריט התחתון יוביל אתכם ליומן התנועות שמציג את פעילותכם הפיננסית בכל החשבונות יחדיו, ממוינות לפי תאריך הפעולה (תאריך רכישה בכרטיסי אשראי).

מסך החשבונות – כפתור ה- ״חשבונות״ שבתפריט התחתון יוביל אתכם למסך החשבונות שמציג את כל החשבונות שהוספתם למשתמש שלכם בפיננדה: חשבונות עו"ש, כרטיסים, חסכונות, השקעות, משכנתאות והלוואות וכן את החשבון לניהול מזומנים שיאפשר לכם לעקוב אחר ארנק המזומנים שלכם (עוד על ניהול מזומנים בפיננדה). הניווט בין סוגי החשבונות השונים מתבצע דרך הלשוניות שבראש המסך.

במסך החשבונות תוכלו ללחוץ על חשבון מסוים כדי לעבור למסך הפירוט שלו. לחלק מהחשבונות, דוגמת חסכונות והשקעות, האפליקציה תציג פירוט רק אם רכשתם מנוי פרימיום לפיננדה ובחשבונות עם תנועות רק מנויי הפרימיום שלנו יוכלו לצפות בנתונים היסטוריים ללא מגבלה. מסך פירוט החשבון כולל גם כפתור תפריט פעולות (שלוש נקודות בפינה השמאלית העליונה של כרטיס החשבון) דרכו תוכלו למשל להציג פרטים נוספים אודות החשבון, לשנות את שם החשבון ועוד. הן במסך פירוט החשבון והן במסך החשבונות האפליקציה תציג לכם חיווי לגבי מועד עדכון הנתונים. עוד בנושא עדכון הנתונים תוכלו למצוא בהמשך מדריך זה.

מסך התקציב – במסך התקציב תוכלו לתכנן ולנהל באופן שוטף את התקציב שלכם. תוכלו לשנות בין התייחסות חודשית לתקציב להתייחסות שנתית דרך כפתור התקופה שבראש המסך. התקציב מתבסס על סיווג התנועות שלכם וזה הזמן להזכיר שפיננדה דואגת לסווג לכם את הנתונים באופן אוטומטי ומעניקה לכם גמישות מלאה לשנות לכל תנועה את הענף שאליו היא משוייכת. במשך הזמן פיננדה תלמד את העדפות הסיווג שלכם כך שהסיווג האוטומטי יילך וישתפר בהתאם. עוד על סיווג וענפים בפיננדה. בכל שלב תוכלו לעדכן את התקציב שתכננתם ולהביא לידי ביטוי הוצאות בלתי צפויות, שינויים לצפי שלכם ועוד.

MyFinanda הדור הבא - מסך התובנות
MyFinanda הדור הבא – מסך התובנות

מסך התובנות – מסך התובנות בנוי משני אזורים – לאן הולך הכסף ודוחות מתקדמים. באזור "לאן הולך הכסף" האפליקציה תציג לכם שלל תובנות בדבר פעילותכם הפיננסית דוגמת עוגת ההוצאות חודשית, פעילות פיננסית משמעותית, מעקב אחר ענפים נבחרים ועוד.

באזור "דוחות מתקדמים" האפליקציה מעמידה לרשותכם מגוון רחב של דו"חות דוגמת דו"ח שווי כולל, עוגת הוצאות חודשית, דו"ח תגיות ועוד. גם כאן, כמו באזורים אחרים באפליקציה, חלק מהדו"חות נעולים וזמינים רק למשתמשי הפרימיום שלנו ורק מנויי הפרימיום יוכלו לצפות בנתונים היסטוריים ללא מגבלה.

לאחר שסקרנו את האזורים המרכזיים שנגישים מהתפריט התחתון של האפליקציה, נתייחס לתפריט העליון (המבורגר). בעזרת התפריט העליון תוכלו לבצע מגוון פעולות ולגשת לאזורים נוספים של האפליקציה וביניהם:

  • הפרופיל שלי בו תוכלו בין היתר לעדכן פרטים אישיים ולשנות את העדפות המשתמש שלכם.
  • מצב עדכון חשבונות המרכז את מצב עדכון החשבונות השונים.
  • תמיכה – אזור המוקדש למגוון דרכים לקבלת תמיכה באפליקציה דוגמת שאלות ותשובות, יצירת קשר ועוד.
  • תוספות ושידרוגים – לשדרוג המשתמש שלכם למנוי פרימיום ורכישות נוספות דוגמת ייצוא נתונים.



להיכנס לפרטים

בין אם אתם מסתכלים על סיכום שנתי או על רשימת תנועות, אפליקציית MyFinanda מאפשרת לכם לצלול לפרטים ולהבין את פעילותכם הפיננסית. נסו פשוט ללחוץ על הגרף כדי לראות את התנועות שמרכיבות אותו. וכמובן שתוכלו להיכנס לפרטים של כל תנועה, לשנות לה את הענף (ראו הסבר למעלה) ולהוסיף לה הערה או תגית – פשוט על ידי לחיצה על התנועה.

ואם כבר הזכרנו תגית אתם בטח שואלים את עצמכם איך התגית תוכל לעזור לכם. הרעיון הוא להוסיף תגית קצרה כדי לאגד יחד אוסף של תנועות שונות שקשורות לאותו נושא. לצורך הדוגמה נדמיין יחד שאנחנו בתקופה שלפני הקורונה: חזרתם השבוע מלונדון? את כרטיסי הטיסה רכשתם לפני חודשיים? לפני שבועיים רכשתם ביטוח? ובטח בזבזתם קצת כסף…אבל כמה עלה לכם הטיול? תוכלו ליצור תגית ״לונדון2019״ ולשייך אותה לכל התנועות האלה כדי לקבל פירוט של כל הוצאות הטיול. דו״ח התגיות במסך הדו"חות המתקדמים יאפשר לכם לעקוב אחר הפעילות שלכם לפי תגיות.

מסתכלים על רשימת התנועות במסך חשבון או ביומן התנועות? לחיצה ארוכה על תנועה תרחיב אותה ותציג פרטים נוספים.

MyFinanda הדור הבא - חיווי רענון נתונים
MyFinanda הדור הבא – חיווי רענון נתונים

אודות רענון נתונים

אפליקציית MyFinanda דואגת לעדכן לכם את החשבונות באופן אוטומטי בהתאם לשימוש שלכם באפליקציה. חיווי על המועד האחרון בו התעדכנו הנתונים יופיע לכם בעת כניסה למסך החשבונות בתחתית המסך – מועד זה מתייחס לחשבון שהעדכון עבורו הוא הישן ביותר. בנוסף כל כרטיס חשבון מציג את המועד בו התעדכן החשבון בפעם האחרונה. במידת הצורך תוכלו לרענן את החשבון מתפריט הפעולות (שלוש נקודות בפינה השמאלית העליונה של כרטיס החשבון) שהזכרנו מוקדם יותר בפוסט זה.




MyFinanda הדור הבא - חיפוש
MyFinanda הדור הבא – חיפוש

איפה שמתי את זה? אודות החיפוש באפליקציה 🔍

בחלק ממסכי האפליקציה תוכלו להבחין בכפתור זכוכית מגדלת   🔍 שיעביר אתכם למסך החיפוש. תוכלו להקליד טקסט חופשי ופיננדה תחפש זאת בתיאור, בהערות שהוספתם ובתגיות. רוצים לחפש רק לפי תגית? פשוט מוסיפים האשטאג (#) לתחילת החיפוש. נכון למועד כתיבת פוסט זה, החיפוש מתייחס רק לרשימת התנועות שמוצגות לכם באפליקציה בעת עריכת החיפוש (כי צריך להשאיר משהו לגרסה עתידית 😉 ).



עד כאן מדריך ההיכרות הקצר לאפליקציית MyFinanda. אנו מעמידים לרשותכם מגוון ערוצים לקבל מידע נוסף, טיפים ותמיכה מאתנו בפיננדה ומחברי הקהילה:

ממשיכים לסייע לכם לשלוט בהוצאות, לתכנן יעדים, לנהל תקציב ולחסוך לדברים שחשובים באמת ומאחלים שימוש פורה ומהנה באפליקציית MyFinanda!